preloader

چراغ سنسوردار 20 وات

ویژگی های محصولات ما

  1. صرفه جویی در انرژی

  2. طول عمر بالا

  3. کیفیت بالا

  4. کاهش خستگی چشم

  5. سازگار با محیط زیست

  6. بدون سوسو زدن

جزئیات ارسال


ارسال تهران

کالای مورد نظر در انبار پارس اروند الکتریک موجود است و آماده پردازش است و توسط اسنپ و پست در تهران ارسال خواهد شد.

ارسال شهرستان

سفارش ثبت شده از طریق پست طی 1 الی 3 روز آینده به دست شما می رسد.

149,900تومان

پاک کردن
استاندارد

استاندارد

زاویه-تابش

زاویه تابش

rohs

استاندارد ROHS

طول عمر

طول عمر

درجه حفاظت

درجه حفاظت

شاخص نمود رنگ

شاخص نمود رنگ

سرپیچ

نوع اتصال

نوع-چیپست

نوع چیپست

توضیحات

 

چراغ سنسوردار 20 وات

این چراغ ال ای دی 20 وات دارای یک سنسور حساس به حرکت با تکنولوژی PIR(PASSIVE INFRARED) می باشد و در مکان های تاریک با ورود افراد یا ماشین و قرارگیری در فاصله ای بین 3 تا 5 متر از آن روشن می گردد.

حداقل زمان روشن ماندن 30 ثانیه می باشد که این باعث صرفه جویی قابل توجهی در مصرف برق می باشد .

از این محصول در مکان های متنوعی مانند پارکینگ مجتمع های مسکونی، تجاری، راه پله ها، انبارها و ….. به وفور استفاده می گردد.

مکان هندسی حوزه پوشش سنسور بصورت مخروطی با قاعده به سمت پایین می باشد.

توجه بسیار مهم عملکرد سنسور در مکان هایی با دما و رطوبت بسیار بالا ممکن است دچار اختلال گردد.

ارتفاع نصب محصول جهت عملکرد مناسب بین 2.5 تا 3.5 متر از کف می باشد.

چراغ سنسوردار 20 وات

تاثیر نور برروی فعالیت روزانه 

 

از  مزایای استفاده از چراغ اضطراری سنسوردار 20 وات روشن و خاموش شدن در تعداد دفعات زیاد، وزن سبک، طراحی باریک و ظریف، قابلیت روشن شدن به صورت خودکار … میتوان نام برد.

در نهایت نیز ناگفته نماند که محصول مورد نظر نورهایی سالم فاقد تشعشعات مضر مادون قرمز و ماوراءبنفش تولید می نماید و نشر آنها را به شکل یکنواخت بدون فیلیکر و آسیب به چشم انجام می دهد.

 

امروزه به منظوره استفاده بهینه در مصرف انرژی، جهت تامین روشنایی مکان هایی مانند راه پله ،پارکینگ و ... از چراغ های سنسوردار استفاده می شود

چراغ سنسوردار چیست؟

چراغ‌های سنسوردار از نظر طراحی و عملکرد با چراغ سقفی معمولی متفاوت هستند. اساسی‌ترین تفاوت میان این دو چراغ استفاده از یک سنسور برای تشخیص حرکت و ایجاد روشنایی خودکار در یک منطقه خاص است. از عمر این چراغ‌ها حدود یک دهه می‌گذرد و به دلیل کاربردهای زیادی که این نوع چراغ ها دارند، در مکان‌های مختلف مانند هتل‌ها، خانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی نصب می‌شوند. باتوجه‌به کارایی بسیار زیاد این وسیله استفاده از آن روزبه‌روز در حال افزایش است.

علت روشن ماندن چراغ سنسوردار

چراغ سنسوردار دارای حسگر حرکتی است که مانند یک چشم الکترونیکی کوچک کار می‌کند. این حسگرها می‌توانند انرژی را که از اجسام متحرک به صورت 360 درجه (در تمامی جهت‌ها) می‌آیند، تشخیص دهند. زمانی که سنسور موجود در این چراغ ها حرکت یک جسم متحرک را در محدوده خود حس کند، جریان برق برقرار و چراغ روشن می‌شود. بعد از خارج شدن افراد و اجسام از محدوده سنسور، در حالت عادی، چراغ بر اساس مدت زمان تنظیم شده، خاموش می‌شود.

اما گاهی اوقات با وجود نبود افراد، باز هم چراغ روشن باقی می‌ماند. به طور خاص این مشکل برای سنسورهای مایکرویو که حساسیت بالاتری دارند، بیشتر مشاهده می‌شود. گاهی با تنظیم و تغییر میزان حساسیت سنسورها می‌توان این مشکل را حل کرد، اما اگر با تغییر ولوم‌های سنسور باز هم چراغ روشن باقی ماند، قطعات داخلی آن درست عمل نمی‌کند و به وسیله افراد متخصص باید عیب یابی شوند.

انواع چراغ سنسوردار

چراغ سنسوردار در انواع مختلفی تولید می‌شود و به‌صورت توکار، سقفی و دیواری در بازار موجود است. از این چراغ می‌توان در فضاهای مختلف مانند راه‌پله، حمام، سرویس بهداشتی و اتاق‌ها استفاده کرد. چراغ‌های سنسوردار سقفی و دیواری مشابه یکدیگر هستند؛ اما تفاوت کوچکی نیز در بین آنها دیده می‌شود. رویه‌ی چراغ‌های دیواری بیشتر به شکل مستطیل هستند درحالی‌که رویه‌ی چراغ‌های سقفی معمولاً به شکل دایره‌ای تولید می‌شوند. این چراغ‌ها را بر حسب نوع سنسور می‌توانیم تقسیم‌بندی کنیم، مدل‌ سنسور PIR(غیرفعال) و ماکروویو(فعال) که حساسیت متفاوتی دارند، از باقی مدل‌ها متداول‌تر هستند.

 

مزایای چراغ سنسوردار چیست؟

 

1- صرفه‌جویی در مصرف انرژی : گاهی اوقات فراموش می‌کند که لامپ پارکینگ، اتاق یا سرویس بهداشتی منزل خود را خاموش کنید. روشن ماندن چراغ‌ها به مدت طولانی باعث افزایش مصرف برق می‌شود. چراغ‌های سنسوردار زمانی که فردی در محیط نباشد، به‌صورت خودکار خاموش می‌شوند که همین امر باعث کاهش مبلغ قبض برق شما خواهد شد.

 

2- راحتی بیشتر : زمانی را تصور کنید که بسیار خرید کرده‌اید و دست‌هایتان پر از پلاستیک‌‌های مختلف میوه و مواد‌غذایی است و حالا می‌خواهید وارد راه‌پله یا خانه تاریک شوید. در این مواقع زدن کلید لامپ برای شما کاری دشوار است. چراغ سنسوردار مشکل شما را به‌راحتی حل می‌کند و به‌محض ورود شما به مکان موردنظر روشن می‌شود و می‌توانید با خیال راحت وارد خانه شوید.

 

3- افزایش ایمنی و بهبود امنیت : خلاف‌کاران زمانی را برای سرقت منزل شما انتخاب می‌کنند که ساکنان خانه در آن نباشند. نصب چراغ سنسوردار در فضای باز و ورودی خانه، می‌تواند مجرمان را از سرقت منصرف کند. زمانی که فردی به منزل شما وارد شود، چراغ‌ها به‌صورت خودکار روشن می‌شوند و احتمال دارد که سارقان توسط همسایگان شناسایی شوند.

توضیحات تکمیلی
توان نامی :

20W

ولتاژ نامی(ولت) :

AC165-265

جریان نامی(آمپر) :

0/149

فرکانس(هرتز) :

50

ضریب توان :

0.5

رنگ نور :

, ,

شار نوری نامی(لومن) :

1400

زاویه تابش(درجه) :

120

وزن محصول(گرم) :

392

عمر مفید محصول(ساعت) :

20000

دمای محیط(سانتی گراد) :

45°C~ -10

ابعاد محصول(سانتی متر) :

3.4*30*30

مدل اتصال :

WIRE

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ سنسوردار 20 وات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
فروشگاه
خانه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من